Vragen en klachten

Berlitz is telefonisch en per e-mail te bereiken voor het afhandelen van vragen of klachten van administratieve aard, met betrekking tot de inhoud van de cursus of met betrekking tot studiemateriaal. Deze vragen of klachten worden door Berlitz binnen tien werkdagen beantwoord, te rekenen vanaf de datum van ontvangst. Vragen of klachten die een langere verwerkingstijd vragen, worden door Berlitz beantwoord per e-mail met ontvangstbevestiging en een indicatie wanneer u een antwoord kunt verwachten. Alle klachten worden op een vertrouwelijke manier behandeld. Elke klacht en de manier waarop deze werd afgehandeld, worden geregistreerd en voor een duur van 1 jaar bewaard. Elke klacht moet tijdig aan Berlitz worden voorgelegd en volledig en duidelijk omschreven. Klachten die niet binnen 2 maanden nadat zij zijn ontstaan worden ingediend, worden niet behandeld. Als de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, is er een geschil ontstaan dat in aanmerking komt voor de geschillenregeling van artikel 17 (zie algemene voorwaarden).

Hotline

Bel ons op:

088 203 24 00

Wij zijn bereikbaar van:

Maandag - Vrijdag: 9.00 - 17.00 uur

Berlitz School

Taalschool Maastricht

Sint Pieterskade 26D

6212 AD Maastricht

Telefoon: +31(0)88 203 2400

Contact

Taalschool Amsterdam

Weerdestein 205A

1083 GN Amsterdam

Telefoon: +31(0)88 203 2400

Contact

Taalschool Den Haag

Koninginnegracht 60

2514 AE Den Haag

Telefoon: +31(0)88 203 2400

Contact

Taalschool Rotterdam

Westblaak 194

3012 KN Rotterdam

Telefoon: +31(0)88 203 2400

Contact